Cara Dapat Topup Percuma 2024 - Maxis, Digi, Celcom, UMobile

Betulkah masih ada cara untuk dapat topup celcom, maxis, umobile, digi atau lain-lain telko secara percuma pada tahun 2024 ini? Ya masih ada.

Sebelum saya tunjukkan cara dapat topup free ini, saya nak tunjukkan bukti saya dapat topup free. Di bawah ini adalah bukti penebusan topup sebanyak RM30 dan juga bukti topup yang ditebus telah berjaya dikreditkan ke nombor telefon saya.

topup free

Memang pada awalnya, saya pun tak berapa nak percaya tetapi bila saya sendiri sudah cuba dan saya berjaya dapat topup percuma barulah saya boleh kata ianya memang betul.

Jadi dalam artikel ini, saya akan kongsikan kepada anda semua bagaimana cara saya dapat kredit topup percuma dengan hanya menggunakan sebuah aplikasi.

Cara Untuk Dapat Kredit Topup Free

Apalagi jom kita ketahui bagaimana cara dapat topup percuma.

1. Pertama sekali anda harus muat turun aplikasi SHAREit melalui pautan ini. Jika anda sudah memiliki aplikasi SHAREit, tekan sahaja link tersebut dan anda dibawa ke halaman yang memboleh kita dapat topup percuma.

Kalau anda diminta untuk masukkan apa-apa kode, anda boleh masukkan kode MY7xg2LXNS atau apabila sudah install aplikasi SHAREit, sila klik link ini dan anda hanya perlu tekan button go untuk untuk tebus bonus koin pendaftaran.

2. Kalau sudah siap download. Anda boleh buat pendaftaran dengan sangat mudah kerana boleh daftar guna akaun Google atau Facebook.

3. Selesai daftar. Tekan pada bahagian ME dan seterus tekan Topup Gratis seperti gambar di bawah ini.

cara dapat topup percuma

4. Seterusnya, anda akan dibawah kehalaman seperti dibawah ini.

topup free

5. Tidur pun boleh dapat koin percuma (koin inilah yang akan ditukar kepada topup).

6. Selepas itu, tekan button back dan anda akan dibawah ke halaman seperti dibawah ini. Seterusnya klik pada bahagian Lagi Tugasan seperti gambar bahagian kiri dibawah ini.

kredit percuma

7. Seterusnya anda akan melihat senarai tugasan untuk dapatkan koin. Antara tugasannya ialah:
  • Menonton video
  • Membersihkan sampah telefon bimbit
  • Login tiap hari
  • Invite kawan

Jadi, tunggu apalagi download atau update aplikasi SHAREit dan mula dapatkan topup free. Jangan tunggu lama-lama supaya anda boleh jemput rakan-rakan yang lain untuk join benda ni dan semakin tinggilah peluang untuk dapat koin yang lebih banyak. Sekian.

SUMBER: Adi Channel
Terbaru Lebih lama